13 Eylül 2013 Cuma

The Balm ürünleri


Merhabalar
Bugün sizlere sahip olduğum the balm koleksiyonumu göstermek istiyorum. Öncelikle balm ülkemize geldiğinde dış görünüşleriyle çoğumuzun kalbini çaldı. Bunu bir de nispeten daha zararsız olan içerik listesi izleyince koleksiyon yapmak şart oldu:) Ayrıca zaten uygun olan fiyatları, gratis in sık sık yaptığı indirimlerle daha da iniyor. Balms away ve balm shelter dışındaki tüm ürünlerini kullandım. Bunları açmaya henüz sıra gelmedi:) Kullandığım ürünler içinse oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim. Far ve allıkları gayet pigmentliler. Fırçası gayet kullanışlı. Halen aklımda olan cabana boy allık ve far bazını da alınca anca rahatlıycam sanırım:)
Kısacası uygun fiyata kaliteli ürün almak istiyorsanız balm a şans vermenizi öneririm.
Sevgiler

10 yorum :

  1. Ben daha tanışamadım kendisiyle, çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sonraki çekilişimde the balm da bulunacak tatlım takipte kal:)

      Sil
  2. tam anlamıyla makyaj yapmaya başladığımda alıcağım ürünler hep the blm olucak hep dış görünüşleriyle harika hemde her yazıda herkesin memnun olduğunu görüyorum :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Vayyy küçük servet :) Balm shelter dan ilk indirimde bende alacağım yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kullanır kullanmaz söyliycem merak etme canım:)

      Sil
  4. Çok seviyorum bende balm i gerçekten çok kaliteli bi marka.Gule gule kullan canım güzel günlerde:)Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Mary-Lou Manizer vazgeçilmezim oldu :)

    YanıtlaSil